مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 04:202020-11-16اقتصادي

 طلب یک میلیون تومانی شهروندان بجنوردی از شهرداری


براساس بررسی های کارشناسی، هر شهروند ساکن در مناطق شهری بجنورد بیش از یک میلیون تومان طلب دولتی هزینه نشده در حوزه شهری دارد .

- ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: براساس بررسی های کارشناسی، هر شهروند ساکن در مناطق شهری بجنورد بیش از یک میلیون تومان طلب دولتی هزینه نشده در حوزه شهری دارد .

هادی زارعی، در گفت وگو با ایسنا، افزود: با این اعتبار می توان شاخص های شهری را در بخش های عمران شهری و حاشیه شهر دو برابر ارتقاء داد.

وی ادامه داد: بر این اساس دستگاه های دولتی در مجموع بیش از 200 میلیارد تومان به شهرداری بجنورد بدهکار هستند که می توانند با ارائه اسناد تسویه تهاتر کنند.

شهردار بجنورد گفت: دستگاه های دولتی بابت عوارض سال های گذشته از جمله عمران، نوسازی و خدمات شهری به شهرداری بدهکار هستند.

وی افزود: عوارض یکی از منابع پایدار درآمدی برای شهرداری ها محسوب می شود که تحقق کامل آن به مشارکت مدیران دولتی نیاز دارد.

زارعی افزود: این در حالی است که بخش اعظم درآمد های شهرداری به صورت خودگردان و از طریق عوارض تامین می شود و به همین دلیل تاخیر در پرداخت این لیست بدهی موجب وقفه در انجام طرح های عمرانی شهری شده است.

شهردار بجنورد خواستار فرهنگ سازی و مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی در اجرای طرح های عمران شهری از طریق پرداخت به موقع ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 طلب یک میلیون تومانی شهروندان بجنوردی از شهرداری

 طلب یک میلیون تومانی شهروندان بجنوردی از شهرداری